Strona główna Oglądalność VI serii
Oglądalność VI serii

26 listopada 2013

OglądalnośćJak podaje portal wirtualnemedia.pl na podstawie danych Nielsen Audience Measurement, średnia widownia szóstej serii "Czasu honoru" wyniosła 2,12 mln widzów. Jest to o 400 tys. mniej niż nadawanej rok wcześniej piątej serii, ale prawie tyle samo, co serii czwartej (2,18 mln).

Najwyższą oglądalność tej serii miały pierwszy i ostatni odcinek - odpowiednio 2,47 i 2,34 mln.

Wpływy reklamowe wyniosły 8,56 mln zł, więcej niż rok temu o 0,76 mln (dane cennikowe bez rabatów).

Podane dane nie uwzględniają widzów, którzy oglądali serial tylko w serwisach VOD. A takich widzów jest coraz więcej. Świadczyć o tym może oglądalność innych seriali, nawet bardziej popularnych. Tu również widać spadek widowni telewizyjnej. Przykładowo, porównując październik i listopad ubiegłego i tego roku, "Ojciec Mateusz" stracił blisko 400 tys. widzów, a "Komisarz Alex" ok. 0,5 mln.

Telewizja Polska nie podała jeszcze oficjalnej wiadomości o rozpoczęciu prac nad siódmą serią, ale z dostępnych nam informacji oraz wypowiedzi producenta Michała Kwiecińskiego, dyrektora TVP2 Jerzego Kapuścińskiego oraz scenarzysty Jarosława Sokoła wynika, że zostanie nagrana jeszcze jedna seria "Czasu honoru", która będzie ukazywać losy bohaterów podczas Powstania Warszawskiego.

 

 

 


Czytaj także:

 

Przykro nam, ale nie możesz komentować tego artykułu, ponieważ nie jesteś zalogowany. Zaloguj się lub załóż konto, jeśli go jeszcze nie posiadasz. Zapraszamy!

Czas Honoru Czas Honoru

Ankieta

Czy Twoim zdaniem, serial przyczynił się przywrócenia pamięci o cichociemnych oraz żołnierzach wyklętych?
 

Z planu serii "Powstanie"

Wyszukaj na stronie

Ostatnie komentarze